دیالیز تنها عمل برای بیماران نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 7.9
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها عمل برای بیماران نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 7.9

دیالیز است که تنها عمل برای بیماران نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 7.9¿La دیالیز تنها عملیات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطح کراتینین 7.9 است. در واقع، دیالیز است که تنها برای عملیات نمی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تنها یک عملیات مشترک است.

در درمانگاه، سطح کراتینین 7.9 متعلق به بیماری مرحله 5 کلیه، آن را آخرین مرحله از بیماری کلیوی است. در این مرحله، سلول کلیه به طور جدی آسیب دیده، پس از آن کلیه ممکن است به خوبی کار نمی کند، و به همین ترتیب می توانید انواع نشانه ها و عوارض القاء، موثر بر زندگی بیمار تا حد زیادی، حتی می توانید زندگی خود را در معرض خطر بزرگ قرار داده .

و دیالیز به عنوان یک جایگزین کلیه ممکن است با از بین بردن síntomas.Sin کمک به بیماران زندگی بهتر اما بسیاری از بیماران نمی خواهید به آن را، چرا که در دراز مدت آن را می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان نمی کنند، فقط می توانید کنترل اگر به خوبی کنترل نشود، علائم می تواند به نظر می رسد پیچیده و تنها می تواند زندگی طولانی از بیماران، بلکه با کیفیت پایین از زندگی است.

چه درمان می تواند دیالیز برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین بالا جایگزین؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. در اینجا، من یک درمان دیالیز جایگزین، شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy در حال حاضر، آن را برای درمان نارسایی کلیه درمان موثر است. با کمک از این درمان، کلیه نه تنها آسیب دیده را می توان به برخی از درجه تعمیر، اما همچنین می تواند از آسیب بیشتر محافظت می شود.

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است آنها ممکن است وضعیت خود را معکوس به طور کامل، اما با کمک از این درمان هنوز هم ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: + 8615732170898، شما می توانید پیام به طور مستقیم ترک، ما کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: